محدوده‌ مجاز جغرافیایی نمایندگان

خدمات و مزایا روبویونیک

محدوده‌ مجاز جغرافیایی نمایندگان

نکته حائز اهمین در بحث نمایندگی توجه به محدودیت جغرافیایی فعالیت نمایندگان است. در قرارداد نمایندگان محترم نام استان و شهرستان مورد فعالیت ذکر خواهد شد و آن نشاندهنده محدوده جغرافیایی مورد تایید روبویونیک است.

در این حوزه سوالی مطرح خواهد شد: آیا نمایندگان مجاز به فعالیت در شهرها و روستاهای مجاور خواهند بود؟

در صورت عدم وجود نمایندگی در شهرهای اطراف هیچ مشکلی در محدوده جغرافیایی نخواهد بود حتی در سطح آموزش مدارس در شهرهای اطراف. اتفاقا بحث گسترش علم رباتیک و آموزش‌های سراسری مورد حمایت روبویونیک است اما در صورت وجود نماینده انحصاری آن منطقه، الزامی است با نماینده آن منطقه هماهنگی لازم صورت گیرد و در صورت نارضایتی ایشان ادامه کلاس‌ها به ایشان تحویل گردد در غیر این صورت قرارداد نمایندگی فرد متخلف باطل خواهد شد.

فرض کنید در شهر X هیچ نمایندگی وجود ندارد و شما نماینده شهر Y هستید. تا زمانی که هیچ نماینده‌ای در شهر X نباشد شما مجاز به برگزاری کلاس‌های آموزشی تحت نمایندگی خود هستید، اما بلافاصله بعد از واگذاری نمایندگی مجاز در شهر X تمامی کلاس‌ها باید به ایشان واگذار گردد مگر آنکه شما در شهر X از قبل مجوز نمایندگی دوم خود را گرفته باشید و پایگاه آموزشیتان را مستقر کرده باشید.

در شهرهای با جمعیت زیر 1 میلیون نفر نمایندگی آموزش به صورت انحصاری صادر خواهد شد یعنی مجوز تاسیس آموزشگاه تحت برند روبویونیک برای تمامی مناطق شناخته شده توسط شهرداری شهر مذکور تنها در دستان یک نفر خواهد بود.

اما در شهرهای بزرگ با جمعیت بیش از 1 میلیون نفر شرایط متفاوت است، به طور مثال در شهرهایی همچون تهران، مشهد، شیراز،اصفهان به دلیل جمعیت زیاد ، نیازمند به نمایندگان فعال متعددتری خواهد بود تا با کیفیت مناسب پاسخگوی تمامی دانش‌آموزان باشند. در شهرهای بزرگ نمایندگی با ذکر نام منطقه (حداکثر 3 منطقه مجاور هم تعریف شده توسط شهرداری آن شهر) خواهد بود که حوزه فعالیت نماینده را مشخص خواهد کرد. هر نماینده در شهرهای بزرگ با  داشتن مکان آموزشی مناسب تنها مجاز به اخذ نمایندگی در یک ناحیه است مگر آنکه برای مناطق دیگر دارای شعب فیزیکی دیگر باشد که ملزم به عقد قرارداد مجزایی است.

فرض کنید شهر X دارای 5 منطقه تعریف شده است، نماینده اول مجاز به اخذ 3 منطقه مجاور برای تاسیس پایگاه آموزشی است و نماینده بعد تنها 2 منطقه برای نمایندگی خواهد داشت. توجه فرمایید نماینده دوم مجوز آموزش در مدارس منطقه تحت نماینده اول را نخواهد داشت. پس باید سعی کنید در بحث نمایندگی اقدام به اخذ بهترین ناحیه شهر خود کنید.

در بحث واحدهای سیار و آموزش حضوری در مدارس هیچ محدودیتی از نظر موقعیت جغرافیایی نخواهد بود و در صورت وجود نمایندگان متعدد در یک شهر اخذ قرارداد با مدارس به صورت توافقی بین نمایندگان صورت میگیرد.

یکی از مزایای وجود نمایندگی های متعدد در شهرهای بزرگ ارائه با کیفیت آموزشی و رقابتی بین نمایندگان خواهد بود و با توجه به قیمت یکسان محصولات تنها عامل قابل رقابت، آموزش با کیفیت ،محیط مناسب آموزشی با پرسنل مجرب خواهد بود.

هدف مجموعه روبویونیک کسب رضایت حداکثری مخاطبان است و این سیاست کاری بر این مبنا اتخاذ شده است.

ورود به فروشگاه